Boğaziçi’nde kayyuma karşı 2000 günlük nöbet

Boğaziçi Üniversitesi’nde akademisyenlerin kayyım yönetimine karşı başlattığı nöbet 2000’inci gününe ulaştı. Etiler Kapısı’nda yapılan açıklamada, direnişin özgür, özerk ve demokratik üniversite talebiyle süreceği vurgulandı. Boğaziçi Üniversitesi’nde akademisyenlerin 2021’de başlayan direnişi 2000’inci gününe ulaştı. Üniversitenin Etiler Kapısı önünde yapılan basın açıklamasına bir grup Boğaziçili katıldı. Ortak açıklamayı Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Begüm Özkaynak okudu. Özkaynak, akademisyenlerin 2000 gündür her iş günü cüppeleriyle Güney Meydan’da nöbet tuttuğunu belirterek, eylemlerin üniversiteye yönelik müdahale sona erene kadar devam edeceğini söyledi. “DİRENİŞİN 2 BİNİNCİ GÜNÜNDEYİZ” Prof. Dr. Begüm Özkaynak, açıklamada şu ifadeleri kullandı: “Bugün 2021 yılında üniversitemize yapılan siyasi ve antidemokratik…